SČ - Domov Na Hrádku
Hlavní stránka
O nás
Kdo jsme
Dokumenty
Historie
Projekty
Volná pracovní místa
Dobrovolnictví
Podpořte nás
Hrádeček z.s.
Stížnosti
Služby
Domov pro osoby se zdravotním postižením
Chráněné bydlení
Domov pro seniory
Ceník služeb
Jak požádat o službu
Stravování
Ze života Domova
Proběhlé akce
Plánované akce
Důležitá oznámení
Časopis Hrádeček
Kontakt
Virtuální prohlídka
SČ - Domov Na Hrádku
Služby
Jak požádat o službu
Jak požádat o službu
JAK POSTUPOVAT PŘI ZÁJMU O SLUŽBU
Kontaktujete nás.
Náš pracovník vás* informuje o
pravidlech přijímání
, vhodnosti služeb, případně vás odkáže na jiné zařízení.
Na základě dohody
navštívíte náš Domov
, kde se domluvíme na způsobu podání žádosti.
Po
obdržení žádosti
vás znovu kontaktujeme a domluvíme termín tzv.
vstupního mapování
(sociálního šetření), které proběhne nejpozději do 30 dnů.
Dostanete od nás
dopis s vyrozuměním
o provedeném sociálním šetření, které pro zájemce připraví náš sociální pracovník s vedoucí zdravotního úseku.
Pokud vyhodnotíme vaši žádost kladně,
vyzveme vás k nástupu
do Domova.
Smlouvu
s vámi podepíšeme nejpozději při příležitosti vašeho nástupu do Domova.
Informace k podpisu smlouvy
Návrh smlouvy můžete obdržet již před zahájením služby, záleží na vzájemné domluvě.
U podepisování smlouvy budete přítomni Vy, ředitelka Domova a sociální pracovnice.
Je nutné, abyste smlouvě porozuměli. Vysvětlíme Vám nastavená pravidla Domova. Pokud budete se vším souhlasit, oboustranně smlouvu podepíšeme. U klienta s omezenou svéprávností podepisuje smlouvu i opatrovník. Je možné použít i obrázkovou formu smlouvy.
Jednu smlouvu dostane klient, druhou dostane poskytovatel. V případě, že klient je omezen ve svéprávnosti, třetí kopii smlouvy dostane opatrovník, který ji předkládá příslušnému soudu ke schválení.
Které doklady si připravit
občanský průkaz (pokud je zájemce o službu jeho držitelem)
průkaz pojištěnce
průkaz ZTP/P (průkaz osoby zvlášť těžce postižené/osoby zvlášť těžce postižené s průvodcem)
rozsudek soudu o omezení ve svéprávnosti a listinu o ustanovení opatrovníka (pokud je zájemce omezen ve svéprávnosti)
jméno a adresu ošetřující lékaře, případně zdravotnickou dokumentaci
když zájemce navštěvuje školu, pedagogickou dokumentaci aj.
U zájemce s omezenou svéprávností pomůže s doklady jeho opatrovník.
Kdy Vás nemůžeme přijmout
z kapacitních důvodů - pokud máme jednoduše plno je Vaše žádost zařazena do Evidence žadatelů
pokud jsme vyhodnotili na základě vaší žádosti, že vám nemůžeme vyhovět (například z důvodů odlišné cílové skupiny našich klientů), naše sociální pracovnice doporučí a poradí další sociální zařízení, které vhodnou pomoc a podporu poskytují.
*
”vy” v tomto případě znamená zájemce o službu/jeho opatrovník, případně příbuzný.
JAK PROBÍHÁ NÁSTUP DO DOMOVA
Přidělíme vám klíčového pracovníka, který vám pomůže se začleněním. Od prvního dne vašeho pobytu vám povede adaptační plán. Nejdéle do tří měsíců s vámi vytvoří individuální plán.
Vedoucí služby o vás informuje ostatní zaměstnance.
Budeme vás postupně seznamovat s ostatními klienty domácnosti, s životem v domácnosti a chodem Domova, a to především s těmito pravidly - domácím řádem a pravidly života, s právy a povinnostmi klienta, s pravidly podávání připomínek, námětů a stížností, s prostředím domova a bezpečným pohybem v areálu domova apod.
Kontakt pro zájemce o službu
Vedoucí sociálního úseku, koodinátor dobrovolníků
Bc. Eva Kozlíková
+420 731 613 280
, +420 321 796 232
kozlikova@usphradek.cz
ŽÁDOSTI KE STAŽENÍ
Datum zveřejnění
Název dokumentu
Typ souboru
Velikost souboru
19. 11. 2021
Osoby se zdravotním postižením - žádost o poskytnutí služby
.pdf
287 kB
19. 11. 2021
Chráněné bydlení - žádost o poskytnutí sociální služby
.pdf
286 kB
19. 11. 2021
Domov senorů - žádost o poskytnutí služby
.pdf
287 kB
01. 12. 2021
Domov seniorů - náhled na obsah smlouvy o umístění
.pdf
373 kB
Mohlo by vás zajímat
CENÍK - Domov pro osoby se zdravotním postižením
(ceník platný od 1. 2. 2023)
Více o službě
CENÍK - Chráněné bydlení
(ceník platný od od 1. 2. 2023)
Více o službě
CENÍK - Domov pro seniory
(ceník platný od od 1. 2. 2023)
Více o službě